torsdag den 21. juli 2011

Torsdagens

Denne gang har jeg brugt bukserne med en trøje udenover. De er virkelig behagelige at have på. Mit hår er egentlig også ved at blive dejlig langt :D selvom det godt må være en lille smule længere, og lidt flere krøller står også på ønskesedlen ;) Halskæden har I efterhånden set et par gange, men det er også en af mine mest brugte og ynglings. Og så er den praktisk samtidig, der er nemlig et ur indeni.
Og til højre uden blazer, hvilket jo også ser fint ud :)
Ville nok skifte stilletterne ud med et par allstar hvis det var et skoledags outfit :)

I går var jeg også til jobsamtale til endnu et babysitterjob ;) hvilket gik rigtig fint, en sød lille tyk dreng, som jeg skal besøge igen engang efter ferien, så tror jeg bestod, hehe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar