tirsdag den 12. juli 2011

Bikinidilemma

Opdagede pludselig at jeg faktisk ikke ejer nogen ordentlig bikini, og med ordentlig mener jeg en, hvor elastikken ikke er gammel og slidt, en hvor farven ikke er blegnet og en der sidder ordentligt også efter en tur på rutchebanen :) og nu er sommeren jo kommet til Danmark, så måtte på jagt :)
I H&M nede i byen havde de desværre ikke noget og er for nærrig til at give omkring 200kr pr del, bikinier holder jo ikke flere sæssoner. Og Føtex/Bilka har et ret begrænset udvalg.
Men så er det jo godt, at H&M har en fantastisk webshop :D
Havde set min nabo, som lige havde købt denne fine bikini, så den måtte jeg også have ;)
70kr for overdelen og 60 for underdelen, der heldigvis ikke er tie-tanga eller minitanga :P
Har endnu ikke haft en bikini med den slags halterneck, men det så rigtig pænt ud på hende, så mon ikke også det klær mig :) og hvis man skal solbade kan stropperne jo bare fjernes :)

Den var minsanten også i en rigtig flot blå, så afventer lige og ser hvilken af de to farver, der først kommer i min størrelse igen, de var nemlig begge pt udsolgt :(


Fandt også disse to fine sorte toppe deride. Og når man først har købt en sort underdel kan man lige så godt købe mere end en sort matchende overdel ikke?
Men hvilken, eller begge, måske skulle jeg bare nøjes med den ene i første omgang.
Og så lige en lille kritik til H&M's webshop; jeg kan ikke lide negerfarvede modeller! :P
Og sidst men ikke mindst denne fine top med blomstret mønster og søde flæser, den måtte også i kurven ;) Glæder mig til at få dem brugt ved stranden og poolen hjemme i haven :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar