fredag den 15. juli 2011

Se min kjole

Tirsdag var jeg i København på en lille shoppingtur med en sød veninde fra gymnasiet. Vi kunne køre med naboen, der skulle til et møde derovre, så det var dejligt nemt og billigt :D
Fik dog desværre ikke købt så meget derovre :(
Især deres H&M er utrolig forvirrende med alle de der halve og hele etager op og ned.
Alt i alt vil jeg bare sige, at jeg er glad for at jeg ikke bor i København :)

Men her kommer kjolen, som jeg købte:
- Fin sort kort skinnende festkjole :) Ved ikke lige helt hvornår jeg skal få den brugt endnu, men det kommer helt sikkert til at ske, og så er der ingen panikshopping før den næste fest ;) godt med en fin kjole på lager derhjemme ;)
Sådan ser det ud, når jeg stiller kameraet i vindueskarmen, og prøver at tage billeder af mig selv med selvudløser, men....

Så er det jo godt, at ens søster er kommet hjem, så hun kan tage fine outfitbilleder udenfor i solskin og det hele ;)
(Så kom smilet også frem, hehe)
Købte kjolen i New Yorker til 149kr og skoene er nogle gode gamle fra Føtex.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar