mandag den 25. juli 2011

Sol og sommer

Herligt med et par danske solstråler :) og dejligt med et undendørs outfitbillede.

Fin og behagelig knold i håret ;) Lyseblå og hvidstribede halvlange shorts, som jeg elsker og har købt for længe siden. Praktiske, behagelige og vabelfrie ecco sandaler og en hvis Tshirt. Er efterhånden blevet ret vild med hvide T-shirts, hehe.. Før studentertiden var jeg ikke så meget for hvidt tøj, men nu går jeg nærmest ikke i andet. Det må være savnet af huen og studentertiden der gør det, heeh.. Så trist, at det hele var så hurtigt overstået, savner min hue! og mine søde klassekammerater :)

Dagens detalje; sød uglehalskæde, som var en af mine dejlige studentergaver fra Camille. Synes den giver et fint lille farvepif til et måske lidt kedeligt outfit.

Nu er der heller ikke så længe til at jeg får svar på om jeg er optaget på pædagogseminariet i Åbenrå, spændende :D Hvis de kun kigger på eksamensgennemsnittet burde jeg sagtens kunne komme ind, men blev lidt i tvivl om de også kigger på ens alder. De vil jo helst have, at man har noget erfaring, men det har jeg jo ikke rigtig udover mine mange barnepigejobs, og er meget ung i forhold til de andre ansøgere. Men kryder virkelig fingre for at jeg er optager, for har kun lavet denne ene priotering, lidt smådumt måske....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar