søndag den 17. juli 2011

Brugbare hjerter

Forleden da jeg var på en lille shoppingtur her i byen gik jeg ind i Madam Hestbech, hvor jeg fandt denne fine ting. Ved faktisk ikke helt hvad jeg skal kalde den, måtte også spørge i butikken hvad den normalt skulle bruges til :) Min første tanke var egentlig, at den kunne bruges til at hænge smykker på, men den var faktisk beregnet til at holde kort og andre huskesedler eller lignende, hvilket jeg synes den var ret smart, så det er hvad jeg bruger den til lige nu :) Havde egentlig tænkt den til når jeg engang får min lejliged, men flyttede lige et enkelt billede og så var der allerede plads til den nu. Den hænger dog et smalt sted, så der er ikke plads til så mange kort. Og prøver at undgå at mit værelse ser endnu mere rodet ud end det allerede gør. Er der nogle af jer, der har haft problemer med at smykker bliver misfarvede hvis I hænger dem på smykkeginer eller ting som denne?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar