lørdag den 16. juli 2011

Stranden

Har været på en lille miniferie i sommerhus med familien i Skovby. Tirsdag var det virkelig godt vejr og vi lå ved stranden det meste af dagen, virkelig dejligt, blev også lidt rød trods solcreme.
Men har dog desværre ikke lige nogen billeder fra den dag :)
Derimod var det noget af et regn - og blæsevejr de efterfølgende to dage.
Onsdag aften var vi ude at gå en tur, hvor det også blæste virkelig voldsomt. Vi kom ned forbi stranden og mine små søskende kunne ikke holde sig fra det kolde vand. Så nu også sjovt ud med de store bølger, men det var simpelthen så koldt :P
Se lige de store bølger og hvor højt oppe ved broen vandet var. Det lignede ikke lige den stand vi havde ligget og solet os på dagen i forvejen.

Min ene lillebror, der hopper over en bølge, der kommer op gennem brædderne på broen.

Og mig på land i tørvejr, men kraftig blæsevejr. Vinden fes lige ind i mine små øre så tog hætten på og lånte også min søsters soft shell mens hun prøvede at samle mod til at hoppe i de store bølger.
Det føltes som om det var koldere end en vintermorgen :P
Fik da taget et par fine billeder af de store bølger :)
Kan ikke huske om jeg har vidst jer disse grønne pieces leggins før, men de er virkelig fine og "alle" pengene værd, hehe..

Og min søster har forresten også fået lavet sig en blog - tjek den ud her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar