lørdag den 23. juli 2011

Fotografiske evner

Fik lige taget et fint billede af nogle flotte liljer, som min mor havde stående.
Har faktisk engang overvejet at blive fotograf, bare sådan i fritiden ved siden af mit andet kommende arbejde, men ikke efter jeg fandt ud af, at det faktisk tager lige så lang tid som at blive pædagog. Så tror bare jeg nøjes med at være uofficiel fotograf ;) Det går jo også fint ikke? ;)
Normalt er jeg egentlig ikke så meget til at tage billeder af kedelige planter og andre ting, der ikke er levende, men dette var åbenbart lige en undtagelse, hehe.. De professionelle fotografer øver sig sikkert også længe på at tage billeder af planter m.m. Men jeg foretrækker nu at tage billeder af mig, haha... Sjove situationer, begivenheder eller nogle af de søde små børn jeg passer ;) men de kommer ikke så ofte her på bloggen, men derimod i en af mine mange scrabbøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar