mandag den 4. juli 2011

Studentergaver

Det er altid lækkert med en masse gaver -især hvis de alle er til mig :D
Søndag havde jeg inviteret hele familien, et par venner og de familier, hvor jeg passer børn hos, så deet blev til en del gæster - og en del gaver, hehe..
Havde dog slet ikke regnet med så mange fine og store gaver - tusind tak
Har ikke lige fået fotograferet dem alle, men her kommer et par af dem.
Her er et billede af det fine (og lidt for lille) gavebord :D og roserne, som jeg fik den dag jeg fik huen på fik også lov at komm ud på bordet.
Paul Pava krus!! Elsker hans design. Det er lidt smådyrt, så nok ikke noget jeg selv ville købe, men er rigtig glad for at have fået dem i gave. Tror de får lov at stå fremme :)
Men hvor er servietterne? - har hørt, at man får en pakke med, når man køber to krus :(
Havde ellers en lille kreativ idé i baghovedet :P

Af en af mine bedste veninder fik jeg den store smykke glasæske med spejl i bunden, de er bare så fine. Havde den lille i forvejen, som jeg var rigtig glad for. Nu mangler jeg bare den mellem størrelse, selvom det nu også ser fint ud sådan her. Har i hvert fald nok at komme i dem ;)

Doven som jeg er, gad jeg ikke lige tage denne mega søde ugle ud af smykkeskrinet igen, for at fotografere den, man kan jo også godt se den igennem ;)
Jeg elsker ugler, smykker og fine farver, så det var en hel perfekt gave fra Camille og hendes mor.
Har også den anden uglehalskæde, som man kan se i baggrunden, men den nye er så fin.

Og så fik jeg også denne fine lilla pilgrim halskæde af Camille og hendes mor.
Elsker lilla, så der havde de også ramt plet, glæder mig til at bruge den ;)

Lidt svært at se hvad dette er, men det er nogle rigtig fine store lysestager. Tænkte at de kunne måske være rigtig flotte at have stående på gulvet eller i vindueskarmen i min nye lejlighed (som jeg forhåbentlig snart får tilbudt, hehe). Da jeg fik dem, fulgte der to fine grå bloklys med :)

Og af min familie fra Ålborg fik jeg denne digitale billedramme.
Havde faktisk ønsket mig sådan en, men glemt at skrive det på min ønskeseddel, ehhe..
Elsker jo billeder, så det var også en rigtig god gave. Tak :D

Derudover fik jeg også nogle lækre kogebøger (om cupcakes), en masse køkkengrej, mange smykker, lidt penge og en masse andre fine ting, som I måske får lov at se en anden gang :)
Når ja, og af mine forældre fik jeg et nyt kamera!! Wee.. Det manglede jeg virkelig også, var så træt af det andet, der ikke kunne tage ordentlige billeder, enten blev de halvslørede eller virkede det med blitzen ikke ordentligt og så var det ufatteligt længe om at tage et billede. Men det er slut nu, er så glad for det nye, som er en rigtig flot sort fave med et svagt blå/lillat skær :P
Har dog ikke helt kasseret/ solgt det gamle, da det stadig kan bruges fx til at tage med til fester, hvor man kan risikere at tabe det, hvilket er sket et par gange for mig :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar