mandag den 18. juli 2011

Buksedragt fra H&M

For et stykke tid siden købte jeg denne sommerlige buksedragt fra H&M til 129kr, som nu er sat ned til 79kr. Sådan går det ofte, når man handler nye varer ved H&M. Det har ikke rigtig været vejr til at jeg kunne bruge den endnu, men nu var det lige varmt nok til, at jeg kunne have den på og få taget et fint outfitbillede. Kan rigtig godt lide det spraglede mønster, men den har også et par ulemper. Der sidder lige lovlig stramt i taljen, så ikke mere kage til mig.

Og lidt fraklip. "Hvad laver de skøre ben?" og "Se engang de kan sørme også krydses" ;) Sandalerne viste jeg jer også sidst <3 Håber på lidt brunere arme og ben inden sommeren er ovre, selvom de heldigvis ikke er helt vinterblege. ;) Men det er nu svært at vedligeholde farven med alt det regn vi får her lige for tiden. Håber også I andre nyder jeres ferie :) Jeg synes det er gået virkelig stærkt, tiden flyver bare afsted og får ikke lavet så meget andet end at se serier :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar