tirsdag den 19. juli 2011

Sommer shoppingtur

En af mine herlige feriedage (og mange andre dage) blev brugt på en lille shoppingtur her i byen.
Synes det er rart at shoppe i butikker man kender, så ved man nemlig, hvor de gode ting gemmer sig og det er ikke så uoverskueligt og tidskrævende som hvis man fx skal shoppe i Københavns H&M.

Her er mit Københavnerkøb og tingene, som jeg købte her i byen :)
Har vist jer nogle af tingene før, men her kommer hele "gruppebilledet", hehe :D
Den sorte kjole så I her
Nederdelen så I her
Købte også en rigtig god tørshampoo til 30kr, sat ned fra 70kr, mærke got2b :)
og så fik jeg en lille prøve på The med, som dufter virkelig godt. Har næsten lyst til at have det liggende i en duftskål eller lave det til parfume, haha :D
De sorte bukser ville jeg have købt i København, men kunne ikke bruge mit gamle gavekort p.g.a. vandskade i form af det skybrud, der havde været i byen to dage i forvejen. Så ventede med at købe bukserne til jeg var nede i byen her, hvor de nemlig også havde dem :)
Kjolen viser jeg jer her nu ;)

Kjolen er også fra H&M og sat ned til 30kr.
Den er meget gennemsigtig, men det gør ikke så meget til det jeg vil bruge den til.
Tænke nemlig, at den ville være smart til lige at tage over sin bikini på vej til stranden, på vej over at købe en is eller lignende, hehe :) Dejlig luftig og bedre end bare bikini, når man holder en pause fra at solbade :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar