søndag den 10. juli 2011

Outfit med hue

Outfit med hue (der næsten matcher, hehe.. Kan jo ikke være lige godt hver gang).
Købte disse nye pieces leggins i Kings & Queens til 125 kr (min søster købte nemlig også et par, og der er altid 2 for 250kr). Havde dem så på med en sort T-shirt, hvilket de ser rigtig godt ud med :P i stedet for at det bare bliver sort og sort eller sort og mørkeblå, hvilket også er lidt mørkt og kedeligt i nogle situationer ;) Billedet er fra i lørdags, hvor jeg skulle til den absolut sidste studenterfest.
Incl den havde jeg også formået at være til 9 studenterfester på 11 dage.
Så fik formået at få en helt forskruet dagsrytme og alt for lidt søvn, men det er kurreret igen ;)
Savner min hue! Hvem har dog også bestemt, at man kun skal gå med den i 14 dage.
Jeg ville nærmere fortrække et halvt år, hvilket min bedste venindes morfar mente traditionen var, hehe..
Det hattehår man fik når man tog den af var alligevel ikke så slemt.
Og håret så faktisk pænt uanset hvad man gjorde når bare huen kom ovenpå ;)
Havde desværre ikke rigtig plads på nogen hylder nogen steder, så huen blev pakket fint ned i sin kasse efter de 14 dage, snøft.. Men så bliver den heller ikke støvet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar