tirsdag den 19. juli 2011

Isen er usikker

T-shirt: H&M 40 kr, Buksr: Kings & Queens 125 kr, Taske: H&M, 18års fødselsdagsgave, Sko: Allstar, Slush Ice: Føtex 10 kr, Armbånd: hjemmelavet med knapper.

Har længe tænkt på, at det kunne være sjovt at tage et billede ved siden af det her skilt med en is i hånden, så blev det lige en lækker billig slush ice i stedet :) Forstår ikke helt hvorfor de ikke fjerner skiltet om sommeren, men det er åbenbart meget besværligt?! Ikke engang i vinters, hvor isen rent faktisk var sikker fjernede de skiltet, men de satte bare noget andet hen over det.

Og så var min søster og jeg på GENBRUG i dag :D
Dansk røde kors butikkerne var en smule skuffende og lidt dyre af at være en genbrugsbutik,
men derimod var kirkens korshær spændende og overraskende billigt.
Fandt dog ikke noget, som jeg måtte have med hjem denne gang, men det er heller ikke sidste gang jeg har været der ;) de får jo ofte nyt tøj, så det kunne jo være man var heldig.
Min søster købte et par fede højtaljede cowboy shorts med fede knapper og et fint brunt bælte til i alt 25kr.

2 kommentarer:

  1. Dit hår er SÅ fint :D Og resten af dig, faktisk ;) Jeg har også fået en slushice i dag :D ;)

    SvarSlet
  2. Tak søde :D lækkert, hehe ;)

    SvarSlet