søndag den 14. juli 2013

Sommernyhed på coolstuff

  
Coolstuff.dk
bliver ved med at få nye varer,
og der er bestemt nogle gode i blandt! 
En af deres nyheder, og en af mine favouritter der i blandt er nok ovenstående Mr Wilson Vollyball ;)
Den er sej, og perfekt til sommeren!
Hvis det er godt vejr kan man tage vollyballen med til stranden og spille, 
men hvis det er knap så godt vejr, som det jo nogen gange er i Danmark, 
så kan man tage vollyballen under armen og sætte sig til at se filmen "Cast Away",
hvor idéen til bolden er kommet fra :) og som er en super god film. 
Så vollyballen kunne også købes til en stor "cast away" fan :P
Hvis man er lidt ensom, eller mangler venner kan man jo også bruge Mr Wilson som en god ven ;)
- nok ikke noget jeg personligt ville benytte mig af, men kunne da godt være, at han kunne få lov at få en plads i sofaen :P 

Vollyballen har også en fornuftig pris på 139kr, og kan købes her.

Coolstuff har også rigtig mange andre fede sommernyheder, fx dette multiværktøj til avokadoer
De fleste, der spiser avokadoer kender sikkert til deres kringlede "indpakning"
- stenen der er umulig at få ud, og skrallen, der er svær at få af. 
Derfor har coolstuff nu fået dette uundværlige værktøj til at løse alle ens avokadoproblemer. 
Helt klart noget, der godt kunne tænkes, at komme på min ønskeseddel.
Har allerede coolstuffs jordbærpiller, som jeg er viiildt glad for :D
Avokado værktøjet kan købes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar