mandag den 11. juli 2011

Dagens sommeroutfit

Så blev det alligevel lidt sommer i Danmark :)
Og min søster er kommet hjem fra efterskole, så nu kan hun tage billeder af mig og dagens outfit. Det der med at gøre det selv inde på mit lille værelse med kameraet i vindueskarmen, det går bare ikke godt.
Men må lige få lært hende søsteren at tage billeder, for det er hun da godt nok ikke lige for god til - endnu ;) det skal hun nok få lært. Øvelse gør mester ;)

T-shirt Gina Tricot, shorts Zara
Med solskin i øjnene og det hele ;) Mine sorte ynglings shorts med en perfekt anstændig længde og meget behagelige at have på og så med en fin spraglet og sommerlig T-shirt med en ugle <3 , eller måske bare en fin papegøje ;) Tror jeg skal have lært hende at stå lidt tættere på og gå ned i knæ :P
Et billede lidt tættere på og med en anelse vind i håret ;)
undlod lige at uploade de billeder, hvor vinden blæser mit hår ind foran ansigtet :P

Og til sidst, dagens detaljer. Turkis neglelak fra pieces og fint glasperlearmbånd fra Kina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar