tirsdag den 5. juli 2011

coolstuff gave

Købte disse pusser fra coolstuff.dk , som en studentergave til min bedste veninde.
Hun fryser næsten altid sine tæer, så tænkte at dette ville være den perfekte gave,
og hun blev også rigtig glad for dem :) også selvom det var 20 grader udenfor den dag jeg gav hende dem, men det bliver jo koldt igen :P
Alle gæsterne var også meget impoerede over dem og spurgte hvor de var købt ;)
Duften af lavendel var for mit vedkommende lige lovlig kraftig, men andre elskede den :P

Og til mig selv købte jeg da også lige en lille ting, jeg skulle jo ikke snydes, og porton skulle alligevel betales ;) Her i sommerferien har jeg nemlig planer om at udfolde mine kreative emner, og da jeg så dette magnettape måtte det prøves. Så må jeg ellers bare se at komme i gang, for her er vidst rigeligt til at lave en masse fine hjemmelavede magneter. Eller ting der før ikke var magnetiske kan nu blive det.
Tilføjelse: har nu testet det, og det var bestemt ikke noget vidundermiddel.
Det er kun meget små lette stykker papir, der kan hænge uden at glide ned, og så er det heller ikke så nemt at rive over, som der står, så jeg fandt saksen frem :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar