søndag den 6. marts 2011

old one

Har da vidst helt glemt at vise jer, hvad jeg købte hos coolstuff, så her kommer det.
Min fine lille højtaler, som jeg er meget glad for og som kan spille overraskende højt.
Mine veninder grinte lidt af den da de så den, de troede at jeg havde fået to store, og så var det bare sådan en lille FIN én ;) hehe.. Er meget glad for den, og bruger den især, når jeg ser film på min computer, hvor lyden normalt er meget svag.

Og så denne mega seje radioand <3 Elsker den allerede. Nu er detmeget sjovere at være i bad på de tidlige morgener :)

Men hov, hvorfor er der to radioænder? Den første jeg fik var desværre defekt, d.v.s. den ene knap var i stykker og dermed var den noget af en batterisluger. Jeg skrev til de søde coolstuff folk og de sendte mig straks en ny, og jeg sagde farvel til den første radioand :)


Og så købte jeg denne bold, som kan hoppe/slå smut på vandet ved strande om sommeren. Skulle jo bruge de sidste penge på et eller andet og besluttede mig så for at sådan en sikkert kunne være meget sjov, har ofte set andre, der har dem. Ellers bliver mine brødre nok ellevilde, hvis jeg giver den til dem :P Så kan det være de opfører sig pænt et stykke tid :P hehe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar