onsdag den 23. marts 2011

Noget at se frem til

Ja, det er lige hvad I har. Jeg har nemlig en hel masse gode billeder på min mobil, men kan ikke få dem over på min computer.. Plejer ellers godt at kunne finde ud af sådan noget. Men nu har jeg fået ny telefon, og så driller det :P Men glæder mig til at de endelig kan komme på bloggen. Det er jo ikke lige altid man har sit kamera med, selvom mine klassekammerater nok ville være uenige i den sætning, haha :D
Elles har her været lidt stille og jeg har haft travlt :P Bl.a. med terminsprøver, som gik ganske udemærket og så har jeg skrevet AT om klimasatellitter, skal afleveres mandag og så er det sidste stykke tid før læseferien forhåbentlig forholdsvis stille. På fredag er det Weib-Tour, der er AGS-pigernes årlige fest, hvilket jeg glæder mig helt vildt til. 3.G'erne (mig) har en tradition for at klæde sig ud og min klasse har valgt et hulemandstema. I starten var jeg ikke så positiv, men nu er jeg sikker på det bliver sindsyg sjovt :D
Og så stødte jeg lige på noget helt andet, som jeg må prøve :D
Det hedder "light painting" havde aldrig hørt om eller set det før, det ser mega sejt ud. Kunne umiddelbart heller ikke lige få mit kamera til at indstille sig på det rigtige..
Det går da helt fantastisk med teknikken for tiden :P
Det skulle ifølge en veninde være utrolig simpelt og man skal bare sætte lukkehastigheden langt ned på kameraet, 10-15 sek. Så trykke på knappen og derefter "male" med lyset, fx en lommelygte omkring personen i et mørkt lokale. ;) må prøves!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar