mandag den 7. marts 2011

Make over

Synes min bagside/top af computerskærmen.. Hvad hedder det.. Forside?! nå men den side var i hvert fald lidt kedelig at kigge på og blev meget nemt fyldt med fedtede fingre, som ikke så slet kunne komme af igen ;). Jeg ledte så bl.a. på ebay efter et laptop skin. Jeg fandt en del søde, men de var allesammen virkelig dyre. Så ledte jeg efter noget laptop skin printerpapir, så man kunne printe sin egen, men det eksisterer vidst ikke - endnu :P Så fik jeg endnu en god idé. Havde for et stykke tid siden købt nogle lilla cykel klistermærker i Kvikly til 5kr, som jeg endnu ikke havde fået sat på min cykel (fordi den skulle vaskes først). Så jeg lavede noget dekopageagtigt på min computer med dem. Synes selv, at resultatet blev ret godt, se;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar