torsdag den 17. marts 2011

rædselsslagen

Dette indlæg får IKKE noget billede! Det handler nemlig om noget jeg virkelig hader og er mere eller mindre bange for.. Nærmere rædselsslagen, føj!
Jeg var egentlig i gang med at lave noget fornuftigt; at skrive læse lidt til mit AT..
Har lånt forskellige bøger og blade på biblioteket, bl.a. et illustreret videnskab, som jeg normalt godt kan lide at læse, men denne gang har det et stort tema om edderkopper også, føj!
Kan slet ikke bladre i det i frygt for at se noget, jeg slet ikke har lyst til.. Kan næsten ikke holde ud at have bladet liggende på mit værelse, har en eller anden sindsyg frygt for at de bliver levende og kravler ud af bladet. Måske er det lidt overreageret, men min frygt er virkelig stor, og kan ikke bare få billederne ud af hovedet igen med det samme.. Bare jeg ser en sort fnuller på gulvet springer jeg nærmest op på en stol.
Er det kun mig der har det sådan eller er det en generel pigefrygt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar