mandag den 28. marts 2011

Ugler og ure

Fik da vidst aldrig vist jer mit ugleur, som jeg købte på Ebay, så her kommer det :)
Se engang hvor fint det er ;)
Uglerne er efterhånden ved at overtage mariehønernes plads.
Som en veninde sagde, så er ugler også lidt sødere, mere neutrale og ikke så barnlige eller noget i den stil.. Hmm. Ved ikke helt om je er enig i det hele, men de er søde.
Har ikke lige besluttet mig for om det skal i en halskæde eller hvor det skal bruges. Det er ret tungt. Ved godt det er en nøglering, men alle ting, der sidder i et nøglebundt bliver virkelig hurtigt ridsede og grimme, og det vil jeg helst ikke udsætte den søde lille ugle for :)
Og hvis I ikke allerede har opdaget det, så elsker jeg skøre ting og ure :D <3


Kan faktisk ikke lige huske hvor jeg fandt denne, men synes i hvert fald, at den er rigtig sød, og den kunne måske bruges som tryk på et eller andet ligesom den jeg har på min uglepude, som jeg har vist jer på en af de allerførste indlæg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar