lørdag den 26. marts 2011

Rosetop

Fandt denne virkelig flotte top på min søsters værelse og haps, så var det min ;)
Eller var det måske ikke lige helt sådan det var ;)
Min søster har fået/lånt den af en af sine veninder, og havde den på i byen sidst (hvor jeg forresten var så sød at stå op og hente hende midt om natten - så er man vidst ved at være gammel :P )
Nå, men jeg ville da lige prøve toppen, og tænk engang den passede helt fint, så nu skal jeg bare lige have hende overtalt til at låne mig den ;) Tænkte at jeg måske kunne have den på til den 20 års fødselsdag, som jeg er blevet inviteret til :) elsker den allerede, se lige de fine blomster. <3
Kunne desværre ikke helt læse mig frem til hvor den er fra, der stod noget stråskrift, hvilket jeg tydede til "liguid", hmm.. det er der vidst ikke nogen tøjbutik der hedder eller hva'?!




Se da bare hvor den klær' mig, søster! be om ;)

2 kommentarer:

  1. Hallo, hun er på efterskole, hvordan skulle hun opdage det? ;) Ellers bare bild hende ind, at hun har gjort den væk ;)

    SvarSlet
  2. haha.. ;) hun er rent faktisk hjemme den her weekend ;) men du siger noget.. hmm..

    SvarSlet