tirsdag den 15. marts 2011

My sister

Tja.. Så blev det vidst tid til et lille indlæg om min søster.. Ser hende efterhånden ikke så tit eftersom hun er på efterskole, men her er der da lige to fine billeder af hende, de to nyeste af slagsen..
Ja, det er så min søster ;) Hun er lidt af en hippie, eller måske ikke.. Det er et billede, hvor hun har fået snoet omkring 102 dreadlocks udenom hendes eget hår. Og lagt en fed make-up. ;) fordi de havde et stort danseshow på skolen, hvor hun havde en af hovedrollerne som den ondeste heks. Smile kan hun åbenbart heller ikke, eller var det måske fordi jeg legede paparatzi mens hun spiste kage?! :P
Nu skal vi snart ned og se deres musical; spændende. Der har hun fået rollen som kortspil
(Alice i eventyrland, vidt i deres egen udgave).
Og her er så et fint billede, synes jeg, hvor hun faktisk har en del af mit tøj på, hmm.. Nå men den fine lange grå top med den søde påfugl solgte jeg til hende for en meget lille pris, havde kun brugt den ½ gang selv, synes ikke den sad så godt på mig, men det gør den til gengæld på hende. Tørklædet er også mit, det får hun skam ikke. Det var kun til låns i nogle få timer. Cardiganen eller hvad det nu er er noget lækkert arvegods fra grankusinen; synes virkelig den klær' hende.
Savner hende faktisk en lille smule, nu er det også ved at være længe siden jeg har set hende ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar