fredag den 18. marts 2011

H&M ønsker

Opdagede lige at H&M har fået en hel masse fine nye ting, som jeg godt kunne tænke mig nogle af, her kommer så lige de fire bedste i vilkårlig rækkefølge:
Denne fine top, i den korte model, har set den mange gange i den lange model, men den gider jeg ikke have :P Denne her er lige perfekt og har mit ynglingsudsnit som jeg tidligere har lavet et lille indlæg om :)
Kan dog ikke så godt lide den lyserøde farve, men hvis den nu var blå, grå eller sort, så var den lagt i kurven med det samme. H&M kører vidst også med en del rabatter for tiden.

Og så kunne jeg også rigtig godt lide de her små sko. Eller stilletter :P de er rigtig sommerlige og søde med sløjferne og elsker også den blå farve :D til mig tak, be om udsalg ;)

Og så sådan en fin lille mørkeblå sag ;) Det kan man altid bruge og så elsker jeg striber. Udskæringen og længden ser også helt fin ud og dejlig blød, haah..

To i en ;) hehe.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig både top og short. Toppen er den samme som den øverste lyserøde bare med disse fine sommerlige blomster. Og shorts kan man da heller ikke få nok af vel? Ikke helt hvad min bedste veninde sagde. Jeg købte måske også lige rigeligt med shorts sidste år. Men dem her kan man jo have på i skole i modsætning til de helt korte jeg har mange af :)


Og så bare lige en sidste lille bemærkning, så er har jeg overtået alle mine terminsprøver, og synes selv det gik rimelig godt ved dem alle, er spændt på at se om lærerne er enige. Og så opdagede jeg lige, at der faktisk er under to måneder til at jeg har sidste skoledag/ læseferie :O sygt.. heh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar