søndag den 4. september 2011

3 x EBAY

Da jeg kom hjem fra skole / seminariet var der kommet hele tre pakker kun til mig, jubii ;)
Elsker at få post :) Kunne hurtigt se, at de alle var fra Ebay :D
Nogle gange er det meget rart med en hukommelse som min, så bliver man nemlig lidt overrasket når man åbner pakkerne ca. 14 dage efter man har bestilt noget, hehe ;) Og man ved jo heller aldrig hvad der kommer hvornår, hvis man har bestilt mange ting (ikke at jeg har det, haha)

Pakkerne blev flået op og jeg gik straks i gang med at pakke ud, samle, beundre, hehe ;)
Det var min søster der lige legede pressefotograf mens jeg var meget koncentreret.

Den ene pakke indeholdt dette smukke smykketræ til øreringe. Det havde kostet omkring 35kr, og er bestemt alle pengene værd, det er bare så fint. Var ked af, at alle mine smykker bare lå lukket inde i et smykkeskrin, så det er slut nu. Nu kan de få lov at stå fremme og pynte, mens de stadig er nemme at komme til.

Det færdige resultat. Det var dog ikke alle mine øreringe, der kunne være der, men de fleste af dem, og i hvert fald dem jeg bruger mest :) Har ikke så mange store eller hængeøreringe, så de får lov at blive i smykkeskrinet. Havde også haft kigget på en firkantet plade til øreringene, der lidt lignede dem i butikkerne, men det var før jeg så dette fantastisk flotte træ.

Træet med fine skyggeeffekter ;)

I pakke nummer to var der denne fine uglehalskæde. Den kostede 0,99 £.
Har allerede den farvede ugle, men denne her er bare så fin også ;)
Den skal nok blive flittigt brugt, og så matcher den endda med min lille uglering og min søsters ugleøreringe.

Den sidste pakke var en jeg havde bestilt for min søster. Den indeholdt fem negleplader, eller hvad man nu skal kalde dem. Hun elsker at lægge neglelak, og hun er også god til at lave fine små mønstre. Så nu kan hun rigtig komme i gang med at øve sig uden at det forsvinder igen eller det skal gøres på en ikke samarbejdsvillig højre hånd ;) Kan ikke lige huske prisen, men meget billigt, < 20kr.
(og ja, jeg vender den vidst forkert på billede 2)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar