mandag den 5. september 2011

Min weekend

Lørdag morgen (kl. 08.30) tog min veninde Stine og jeg til Sønderborg Gardens LOPPEMARKED på Dybbøl. Jeg fik købt en kæmpe klædeskab fra Ikea med 3 skydedøre, hvoraf den ene er et spejl. Udover spejlet synes jeg ikke rigtig, at der var så meget at komme efter. Vi kiggede også lidt ved tøjet, men det lå stablet i bunker og der var meget svagt lys, så det fik lov at blive hvor det var.
Efter loppemarkedet cyklede vi videre, først en lille tur i det gamle Dybbøl / nær ragebøl og derefter hjemad igen, men før vi nåede så langt opdagede vi, at der var Høstfest/marked i Sønderborg.
Vi fik shoppet lidt. Jeg købte bl.a. en bluse i H&M til det halve af udsalgsprisen.
Vi aflagde også et lille besøg i lagkagehuset og bageren i Føtex :D
Da vi kom gående op ad gågaden stødte vi ind i en pige fra Noa Noa, der uddelte det som I kan se på billedet til venstre. Vi tog gerne imod, og pigen sagde så, at vi kunne hente makkeren i butikken. Vi vendte straks snuden mod butikken. Kort tid efter havde vi begge et rigtig pnænt og gratis sæt øreringe. Synes virkelig, at de er flotte, kunne sagtens have fundet på at købe dem selv :P

Vi var også lige et hurtigt smut i Tigeren, hvor jeg fandt disse fine klistermærker til bøger. Havde ellers lige købt nogle andre, der var meget dyrere end dem her. Men skal nok få brugt dem alle :)
Vi har også fået en lang bogliste fra seminariet, som jeg skal have studeret lidt nærmere, men det nåede jeg desværre ikke lige i denne weekend. Skulle nemlig passe børn det meste af lørdag eftermiddag og aften.
Men så er det jo godt, at jeg først skal møde 12.20 i morgen :)
(Kan lige tilføje, at jeg har fri/pause fra skole, ordet som lærerne foretrækker, onsdag og fredag :P )

Søndag var jeg til 3 års fødselsdag, hvor vi fik masser af lækker kage. Jeg fik endda dette kæmpe stykke med hjem til familien. Så blev man lidt populær, hehe ;) Den klarede mere eller mindre turen hjem derfra på cykel. Den stod på skrå i min lidt for lille cykelkurv. Nåede også kun næsten hjem i tørvejr.

Håber også, at I har haft en god weekend ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar