onsdag den 14. september 2011

T-shirten, som jeg vandt

Jeg var for en gangs skyld heldig at vinde en af de mange konkurrencer, som jeg har deltaget i.
Så modtog denne pakke med en meget flot skrift udenpå ;)

Inde i pakken fandt jeg denne utrolig flotte T-shirt! Elsker farven lilla og den meget søde påfugl,
men men men... Den var en smule stor.. Hmm..
Overvejede at bruge den som nattrøje, den var nemlig rigtig dejlig blød, men inden da ville jeg lige vise den til min mor, som straks forelskede sig i den. Hun ville meget gerne overtage den, og nu hvor jeg ikke rigtig kunne passe den og hun godt kunne bruge en ny nattrøje, kunne jeg næsten ikke sige nej :)
Nu har hun også været så sød at købe nogle ting til mig, når jeg skal flytte, så synes godt, at jeg kunne forære hende denne fine T-shirt :)

1 kommentar:

  1. Ha ha, ja okay, den er godt nok stor ;) Men også rigtig fin, den skal din mor nok blive glad for ;)

    SvarSlet