lørdag den 17. september 2011

Grønt Genbrug

Onsdag havde jeg fri og skrev derfor til min veninde Stine, for at spørge om hun havde nogle planer.
Jeg havde nemlig hørt om en kæmpe genbrug i nærheden af hvor vi bor, sådan cirka.
Det var ikke svært at overtale hende til at tage med mig derud ;) Jeg lånte bilen, og vi kørte afsted.
Det var nemt nok at finde (dog en del sværere at finde hjem igen)
Vi havde desværre ikke så lang tid derude, men har planer om snart at tage derud igen :D
De havde også en hel masse tøj, men desværre ikke lige noget der ramte plet med hensyn til smag og ikke mindst størrelse, øv øv.. Bedre held næste gang ;)
Men fandt da et par fine ting (den opmærksomme læser, vil nok opdage et lille farvetema).

Fandt denne fine lille lysegrønne kasserolle til kun 25kr. Har vidst en lignende i forvejen, men den her var meget fin, og så har den endda et praktisk låg med, den skal nok blive brugt når jeg er flyttet ;)

Og så købte jeg to af disse meget fine the kopper med underkop :P 5kr pr del
Det er egentlig ikke fordi jeg hverken mangler thekrus eller kopper, men de var ikke til at stå for.

Og så denne virkelig fine knagerække. Håber, at den lige akkurat kan være i mit nye "bryggers" ;)
Den har en hel masse store og praktiske kroge, og så er der lige et lille rum til handsker m.m. foroven.
Det er nærmest allerede nødvendigt med handsker om morgenen, det er såå koldt!

Og så købte både Stine og jeg et fint Disney krus med fyrværkeri :) 5 kr
I sommerferien sidste år var vi sammen i Paris/Disneyland et par dage :D

Og sidst, men ikke mindst, denne fine lille stavblender. Meget praktisk især til flåede tomater, der altid er i alt for store stykker når man køber dem, i hvert fald hvis man skal lave kødsovs ;)
Der er ingen ledning med til denne, men der skal bare et par batterier. Så kommer man da ikke til at slå knuder på ledningen, og så ofte bruger man den heller ikke :)

Tingene fik desværre ikke lov til at være fremme så længe, før de blev pakket ned i en flyttekasse, der nu står klar til at blive flyttet over i min lejlighed og små 4 uger, wee :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar