tirsdag den 30. august 2011

Min dag

Min dag startede med, at jeg stod tidligt op (omkring klokken otte), så jeg kunne nyde min sidste feriedag fuldt ud, hehe.. (Skal arbejde i morgen, så derfor var det den sidste i dag). Jeg havde aftalt med mit arbejde, at de bare kunne ringe, hvis de fik brug for min hjælp. Da de ikke havde skrevet om morgenen, tænkte jeg, at der nok ikke var noget af lave før i morgen, så jeg besluttede mig for at tage ned i byen og shoppe lidt, evt. tøj til første skoledag og en enkelt gave. Men inden jeg kom så vidt stødte jeg på et problem. Jeg kunne ikke finde min pung, den var simpelthen pist væk. Jeg brugte en hel time på at lede efter den, både psykisk gennemgang af hvor jeg havde haft den og fysisk overalt på mit lille værelse. Den var ikke at se nogen steder, så jeg ringede først til min bedste veninde og spurgte om jeg havde glemt den der (fik først fat i hende efter tre forsøg), snakkede også med hendes mor, som ikke havde set den. Havde passet børn hele weekenden, og var ret sikker på, at jeg ikke havde glemt den der, men forsøgte dog alligevel utallige gange at kontakte dem for at spørge. Mens jeg ringer op til hende for tredje gang, og sidder og venter på at hun tager telefonen, sidder jeg og stirrer ud i luften, og pludselig får jeg øje på min pung under den tøjbunke, jeg forsøger at sælge, som står på gulvet. Efter få minutters tænken fandt jeg så ud af hvordan den var havnet der. Havde lagt min pung på sengen, lagt tøjet incl. et par sko ovenpå da min mor bad mig om at vaske mit gulv, og var så kommet til at flytte begge dele ned på gulvet da jeg var færdig. Altså... Rengøring gør ikke altid lige godt :P
Nå, men min dag og mit uheld var ikke slut endnu. Lone fra mit arbejde ringede og sagde, at de 15 gaver var klar til at blive pakket ind, men det kunne godt vente til i morgen sammen med det andet, så jeg kunne bare holde fri i dag. Nåede lige at tænke hvor dejligt, før telefonen ringede igen. Denne gang var det Jytte fra mit arbejde, der spurgte hvad jeg lavede (ser fjernsyn?!) og om jeg havde lyst til at komme og sætte priser på varerne i udstillingen. En lille halv time senere var jeg på arbejde og de næste fem timer frem $$$ ;) Så kom ikke ned i byen i dag alligevel :P
I eftermiddags var jeg i Nybøl for at passe en lille pige for første gang, hun var rigtig sød ;)
Min aften har indtil videre været stille og rolig, ikke helt ligesom i går, hvor jeg også var meget uheldig!
I går efter badminton var Line og jeg i bad, og lige da vi kom ud af bruseren gik alt strømmen, fuck! Vi fik os bevæget hen til min taske, hvor jeg fik min mobil gravet frem, der heldigvis havde indbygget lommelygte og nok strøm på. Vi lagde den på gulvet og klædte om meget hurtigt :P Det var virkelig mørkt, og ikke specielt sjovt. Det blev bestemt heller ikke bedre, da Line spurgte om jeg ikke følte mig som et offer. Jeg hader gysere, og har set alt for meget pretty little liers på det sidste, ikke godt match.
På gangene i hallen var der heldigvis lys, så vi kom ud i sikkerhed ;)

1 kommentar:

  1. Du har da vundet en t-shit i min MOST-have t-shirt give away.
    Send mig en mail med din postadresse på:
    klarbaek@vip.cybercity.dk
    så sender jeg t-shirten.

    Karen

    SvarSlet