fredag den 9. september 2011

Cute T-shirts

Kom helt tilfældigt til at trykke ind på newlooks webshop, hvor jeg stødte på disse to virkelig søde T-shirts. Overvejer lidt om jeg skulle skrabe noget mere sammen så det kan svare sig med portoen. Det er efterhånden også et stykke tid siden jeg sidst har købt nyt tøj ;) Og T-shirts som dem her kan man altid bruge. Elsker ugler, og har længe ledt efter en T-shirt med en sød ugle som denne.

Er startet i skole igen, nærmere betegnet på pædagogseminariet i Åbenrå. Men de har nu lagt meget stille og roligt ud, ikke noget med stress eller overanstrengelse. De første par dage har vi mest brugt på at lære hinanden lidt at kende og fået en masse informationer. Og så er det også tid til en pause; ja, det hedder ikke at vi har fri fra "skole", men at vi har pause. Jeg har haft to hele dages pause og to korte dage i denne uge, så det er lige til at overskue (og så er der jo også til til at shoppe tøj). I tirsdags var vi i musiklokalet, hvor vi sang og dansede den halve dag. Om eftermiddagen var vi i skoven, hvor vi blev stillet overfor forskellige udfordringer og jeg balancerede/kravlede også mellem to træer, heldigvis med udstyr på :P Alt i alt var det en rigtig god dag, så flere af dem tak :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar