lørdag den 10. september 2011

Jubii, jeg skal flytte :D

For omkring en uge siden fik jeg tilbudt en lejlighed, som jeg havde søgt kun 14 dage forinden. Havde for omkring otte måneder siden søgt nogle andre 2 værelses lejligheder, men fik  intet tilbudt, og jeg var begyndt at blive en lille smule utålmodig, så jeg besluttede at søge nogle flere lejligheder i stedet for at blive ved med at vente på nogen, som der måske kunne gå flere år før de blev ledige, da det ikke var ungdomsboliger. Den, som jeg nu havde fået tilbudt lå i et lidt andet kvarter, men det er heldigvis ikke så skummelt som det har været engang, og har faktisk selv boet der omkring det første år af mit liv. I lejlighederne derovre har de endda lige fået sådan et dørklokkesystemt med webcam, så man både kan se og høre hvem der ringer på forneden ved opgangen; smart! Så tør jeg i hvert fald godt bo der, hehe.. Huslejen ligger på ca. 2300 kr om måneden uden vand, varme eller el, men jeg burde have råd til det ;) Jeg troede egentlig, at jeg fik lejligheden tilbudt tre måneder før indflytning, men der tog jeg fejl. Fik brevet seks uger før den 15. oktober, som er indflytningsdagen. Jeg overvejede et par dage og regnede lidt på det igen, og besluttede så at sige ja tak til lejligheden. Så fik jeg pludselig lidt travlt. Eller det troede jeg. Men har faktisk allerede fået købt kæmpe stort lækkert tøjskab, seng og diverse køkkenudstyr, så nu føles de seks uger alligevel som et pænt langt stykke tid. Men jeg glæder mig :D og det er faktisk en ret perfekt indflytningsdag, da det er lige der, hvor jeg har efterårsferie, så der er dejlig lang tid til at pakke ud og komme ordentligt på plads. Satser på ikke at skulle bo blandt flyttekasser ret længe.
Ville lige vise jer et par tegninger over den fine lille lejlighed. Den er 52km^2, men fandt så ud af, at det er incl trappeopgang og kælderrum :P :( Men den er nu rigtig fin, og stor nok til mig. Badeværelset er meget småt, men det går nok. Skal bare til Ikea og have fundet mig noget praktisk opbevaring af diverse ting og sager til et lille rum, og det er jo lige hvad Ikea er kendt for ;) Soveværelset er også dejlig stort. Vælger så at lukke døren fra soveværelset til badeværelset og stille et stort skab hele vejen hen ad den væg. Det havde dem som boede der nemlig også. Havde jeg slet ikke lige tænkt på, men det er jo det smarte ved at se lejligheden møbleret inden man flytter ind. Jeg kendte iøvrigt den ene af de to, der boede i lejligheden, lidt pussigt :P Sådan er det jo, når man bor i en forholdsvis lille by. Kan også godt lide denne lejlighed frem for den anden i samme kvarter, da denne har en skillevæg ud til køkkenet, så det ikke er i helt samme rum. 
Nå, nu vil jeg afslutte for denne gang, men I skal nok få lov at høre meget mere om lejligheden og komme til at se en masse fine billeder, når jeg engang er flyttet ind ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar