mandag den 12. september 2011

Hvis man kunne...

Det er ikke fordi jeg ikke er kreativ, men der er bare nogle ting, der er sværere end andre. Eller måske har man ikke rigtige materialer til at lave det, fx krympeplast - hvorfor skal det være så dyrt?
Så dette meget fine armbånd på en blog. Tænkte straks at sådan et måtte jeg også have, men har endnu ikke lige fået skaffet mig de materialer, som jeg skal bruge, og så er jeg også lidt i tvivl om hvordan jeg lige skal gribe det an med hensyn til låsen, så man kan få det af og på igen ;) Men jeg skal nok få lavet et engang.
Billedet til højre er fra en giveaway på en blog, som jeg desværre ikke vandt, øv øv. Men synes virkelig at de var søde. Sådan nogle kunne jeg godt tænke mig, hvis man da bare kunne hækle..


Male er nok heller ikke lige det jeg er bedst til. Kan sagtens tegne lidt sammen med børn, men de helt store kunstværker er det dog ikke blevet til. Synes billederne her til venstre er rigtig søde, så har da helt sikkert tænkt mig engang at lave noget lignede. De ville pynte fint i min kommende lejlighed. Kan også rigtig godt lide, at der står de der små udtryk, da jeg flere gange dagligt siger både ups, øh og især hov :D

Som jeg sagde før kan jeg godt tegne lidt, men dog ikke ligeså flot som disse to billeder. Er vildt imponeret over hvor flotte de er. Kan også rigtig godt lide påfugle og ugler, så må hellere komme i gang med at øve mig, så jeg en dag kan få lavet en billede på niveau med dem her, hvis det overhovedet kan lade sig gøre. Optimisme er vel altid en god ting ;) Kunne også bare tilføje dem på min ønskeseddel ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar