søndag den 25. september 2011

Acceries og kat

Sidst jeg købte et woman blad var der denne fine røde neglelak med max-faktor med. Den er noget mere kvalitetisk end de billige jeg har fra pieces ;) og ja, så er det bare en rigtig fin rød farve. Sidst brugte jeg den sammen med sorte bukser, og en sort/hvid stribet T-shirt, hvilket så rigtig godt ud, og det piftede lige outfittet op på en frisk måde, hehe..
På billedet til højre ses et par fine øreringe, som jeg stødte på i Tiger :) Synes måske bare de var lige lange nok til mig, men elsker farverne, og så har jeg et eller andet med knapper, hehe ;) Har overvejet om jeg skulle lave min egne :D - når jeg engang får tid ;)


Tja, jeg har haft lidt travlt for tiden. Det er ikke altid lige nemt at få tid til det hele ;)
Jeg er jo startet på pædagogseminariet og der er en del sider, der skal læses til hver time. I tirsdags skulle vi læse 100 sider til et enkelt fag :O og teksterne ligger på nettet, og jeg gider ikke printe det ud, når det er så meget, så læser det på min 11,6" skærm, og det skal lige siges at de inscannede tekster er ikke af den bedste kvalitet. Og så er der det med motivationen... Her på billederne kom der så lige en kat, der synes den skulle gå/ligge oven på mine notater :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar