onsdag den 29. februar 2012

Pandekagedag

Tirsdag efter fastelavn var det som bekendt international pandekagedag :)
Jeg havde egentlig ikke tænkt over det før Nanna spurgte om vi skulle "fejre det" :P
Det ville jeg selvfølgelig gerne, så vi var fire piger, der samlede sig hjemme i min lejlighed og så gik vi ellers bare i gang ;)
Nanna havde medbragt en opskrift - en meget nem en ;)
Bland først alt det våde og så det tøre, bland det hele sammen.
Det var lige til at overskue, og så var der lidt øl i dejen, hvilket skulle gøre dem sprøde.

Den første pandekage :D Mmm..

Dejen, vi lavede tredobbelt portion, så det blev omkring 34 pandekager
- Vi var jo os hele fire til at dele, haha.. og det var aftensmad :D

Og til sidst havde vi hele tre pander i gang :P
tror vi blev lidt for utålmodige - og sultne :D

Og her er så den færdige bunke :D
Vi holdte dem varme i ovnen mens resten blev færdige.
Og så er der os næsten et billede af dagens outfit :P
Det sker ikke så tit, at jeg får taget outfit billeder, når jeg bor alene.
Men bukserne er nogle jeg købte i H&M's divided afdeling i København til 180kr.
Jeg var lidt i tvivl om det var den farve, som jeg længe havde ledt efter, men uanset var det et super godt køb, for jeg er virkelig glad for dem :) går ikke i andet, haha :D

Og til sidst et fint billede af mig, der er klar til at indtage en hel masse pandekager :D
Favouritten var med banan og masser af odense chokoladesauce ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar