torsdag den 16. februar 2012

smugkig

på de ting, jeg fik købt og med lidt besvær slemt med mig hjem ;)
Laver et kort indlæg til de nysgerrige og utålmodige, hehe ;) Der skal nok komme fine billeder engang, når jeg får prøvet det hele på igen og jeg får besøg, af en der kan tage billeder, hehe :D

Fik købt hele 12 stykker tøj - "næsten" en ny garderobe, hehe ;) eller i hvert fald et frisk pift til den :D
Mangler altid festtøj, så det fik jeg købt lidt af ;) og så kunne det jo være, at jeg gemte den ene kjole til mine brødres konfirmation, men hvilken? der er hele 4 kjoler at vælge imellem :P

2 kommentarer:

  1. Wow... du fik da godt nok købt meget!! :) Lækkert at du fandt farvede jeans, og så er det altså den SØDESTE tekst på den T-shirt !!

    SvarSlet
  2. Ja, haha.. Var heller ikke helt meningen :P
    Ja, de er rigtig fine og bløde :D
    Haha troede ikke man kunne læse det her, men ja, den er super cute :D

    SvarSlet