torsdag den 1. marts 2012

Dyr vinterferie

Jeg havde en god, men også lidt dyr vinterferie, var blandt andet i københavn med min søter, hvor der blev shoppet amok. Jeg regner med, at mit næste blogindlæg bliver om mine mange køb :D
Men først vil jeg lige vise jer et par ændringer i lejligheden ;)
Lørdag blev jeg inviteret med familien til IKEA, wee :D
Jeg havde vidst prøvet at lokke dem et stykke tid, hehe..
Ville blandt andet gerne derover for at bytte den dyre kurv jeg havde liggende i kælderen, som ikke passede til mit skab og for at købe et spejl til min gang.
Var ret træt af at skulle gå ind i soveværelset eller ud i badeværelset med støvler på for lige at rette tørklædet eller huen før jeg gik ud af døren.
Det var ikke nemt at beslutte sig, der var så mange fine at vælge imellem, men det skulle heller ikke være for stort, og det var ikke nødvendigt med endnu et top til tå spejl. Havde fundet et lidt andet end det på billedet, men det var desværre udsolgt, så måtte jeg tage ovenstående. Men synes nu også det er rigtig fint, er meget glad for det og det passer fint til de to knagerække jeg har derude; lidt gammeldags stil.
Jeg tror sejlet kostede omkring 120kr, eller var det 90kr, hmm... pengene værd!

Og så ledte jeg efter nogle store billeder til mine stadig tomme vægge.
Fandt dette fine og meget store over London. Elsker effekten med sort-hvid og så lige den røde bus.
Der var også et super flot et over paris, hvor jeg har været i sommeren 2010, men besluttede mig alligevel for det over London. Har planer om engang, forhåbentlig snart, at rejse dertil :D
Billedet skulle egentlig hænge i stuen havde jeg tænkt, da jeg stod deroppe, men da jeg kom hjem synes jeg alligevel det var lidt for voldsomt, så det blev soveværelset, hvor det også passer meget bedre ind :D
Billedet kostede 400kr incl ramme. Tror ikke man får billeder i den størrelse billigere ret mange andre steder.

Og så fik jeg langt om længe køb den dørmåtte, som jeg havde forelsket mig i, haha :P
Bilka har haft den rigtig mange gange, men til 100kr, hvilket jeg synes var lige i overkanten for en dørmåtte, så da den blev sat ned til halv pris var jeg ikke længe om at sige haps ;)

Når ja, har da forresten også købt en plakat til mit soveværelse.
Synes den passer godt til et rum, hvor man sover, hehe..
Det er da vidst bare et lidt ældre billede, for twin towers er med :P skidt pyt

Og så når man lige har været ude at bruge en masse penge er det nu dejligt, at blive inviteret med familien ud af spise - og bruge endnu flere penge i Fördepark og billige grænsebutikker.
Menuen stod på en omgang traditionel karrywurst, Mmmm :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar