mandag den 6. februar 2012

Nogen, der kan fortælle mig hvorfor?

Gik et par dage før jul forbi en forretning, hvor de havde pakket en manikindukke ind i celofan?!
Hvorfor??
Det er jul, man pakker ting ind??
Man kan købe tøjet, som kan blive pakket ind???
Eller kan man købe hele den indpakkede manikindukke??
Synes det var meget underligt!

Og så forstår jeg heller ikke hærværk?!
Til nytår er der nogen, der har ødelagt min opgangs dørtelefon.
Man kan heldigvis stadig se lidt ud af kameraet, men endnu mere irriterende er det, at mine gæster forneden ikke kan høre hvad jeg siger til dem fra røret i min lejlighed.
Indenfor i opgangen hænger der en lanimeret seddel med nogle telefonnumre til boligforeningen, som også er blevet brændt i den ene side, så gætter på at det er den samme person. Og sandsynligvis en, der enten bor eller har været til fest i min opgang. Hvorfor gør man sådan noget?
Og hvem er det der kommer til at betale for det?? - Bl.a. mig
Der er en grund til, at huslejen hele tiden stiger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar