onsdag den 22. februar 2012

Nyt hår

Jeg besluttede mig for at prøve at få lyse striber i håret; det er første gang nogensinde, at jeg får farvet hår. Der er mange, der tidligere har troet at jeg hvde striber i, men det var bare mine egne naturlige og underlige nuancer. Jeg var ret spændt på resultatet.
Først bedte jeg min mormor om at komme og klippe mine spidser, jeg sagde jeg kun ville have 2 cm af og det gjorde hun næsten også kun. Så var det da i hvert fald ikke helt slidt - troede jeg.
Da min veninde, som næten er færdiguddannet frisør, kom synes hun godt nok at mit hår var tykt, langt og lidt slidt, så jeg lod mig overtale til at få klippet lidt mere af, det blev så i hvert fald til 4-5cm udover det jeg havde fået klippet af dagen i forvejen, så synes det blev ret kort. Var ellers lykkelig over, at det endelig var blevet så flot og langt. Men det vokser jo heldigvis ud igen.
Mit hår blev lige glattet inden det blev klippet. Ser faktisk ikke helt værst ud, så måske jeg skulle prøve det en gang i mellem. :D det tager bare såååå lang tid og er svært alene, men måske en dag hvor jeg skal møde sent og har god tid :D Nå, men her på billedet ovenfor har jeg så fået pakket totter med farve ind, som nu er ved at "tørre" eller hvad det nu gør :P

Så kom farvern og sølvpapiret ud og håret blev vasket. Håret er stadig lidt vådt her på billedet.
Min mor og søster synes det var blevet vildt flot, men jeg ved ikke helt om det var 500kr værd. Synes ikke det gjorde ret meget forskel og mine klassekammerater kunne fx heller ikke se det jo mindre jeg sagde det, så kunne de måske lidt. Den største forskel er nok bagpå og på håret indeunder.

Her forsøgte jeg så selv at tage et billede af mit hår bagfra :P
Her kan man godt se at det er lidt lysere. Kunne godt lige have brugt et før-efter billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar