tirsdag den 31. august 2010

Fe-tøj

Skal til 2 års fødselsdag på søndag og var så i H&M (hvor ellers) for at købe en gave til hende. Hun ønskede sig fevinger og en fetryllestav, det fandt jeg så, virkelig sødt, hvorfor fås det ikke i min størrelse? Det kostede 50kr, så der var stadig lidt penge i overskud. Så så den her virkelig søde lyserøde prinsesseskørt, den måtte hun også have, selvom det overskred budgettet for hendes gave en lille smule :) . Glæder mig til at se hende med det på, hun bliver så fin. :) Så mangler jeg bare lige at pakke det fint ind, det kunne ikke være i H&M's gaveposer selvom hende bag disken prøvede ihærdigt; Ikke ødelæg det, tænkte jeg bare!

2 kommentarer:

  1. Hvor fint :D Du kunne jo også have syet skørtet selv, tyl er jo billigt ;)

    SvarSlet
  2. Ja, overvejde det også.. Men er ikke sikker på at jeg kunne få kanten ligeså pæn.. havde heller ikke så meget tid, og det her er mere børnevenligt, det er ret blødt :) rigtig tyld kradser lidt :P

    SvarSlet