søndag den 8. august 2010

En uheldig formiddag

Min dag starter med at jeg vågner kl. 07.30 efter at have ligget halv vågen et stykke tid på grund af en flue, der blev ved med at flyve summende tæt på mine ører. Besluttede mig så for at stå op og åbne vinduet for at lukke den ud. Blev først blændet af den skarpe morgensol og tror du så den gad at flyve ud? Nej, måtte stå der og vifte med armene før den gad flyve ud og så var jeg nærmest vågen og kunne så ikke falde i søvn igen bagefter. Blev dog liggende i sengen til lidt i ni.
Men min uheldige dag er ikke slut endnu..
Senere lå jeg ude i haven og solede mig, da jeg pludselig mærkede noget, der mindede om en stor regndråbe på mit lår. Jeg satte mig op og kiggede, og der så jeg en nylavet fugleklat. Ved godt man siger, at det bringer lykke, men har nu ikke lige lyst til den slags held. Ad!

1 kommentar: