torsdag den 12. august 2010

Skolestart

Ja, så var ferien ovre, og man skulle i skole igen :) Hmm..
Fordele: at se vennerne igen, slå kedelige formiddage ihjel, at være 3.G og hele første skoledag, hvor man må tegne på putterne og ikke rigtig skal lave noget. :)
Ulempe: kan ikke sove længe, lektier, kedelige rugbrødsmadder til frokost, cykelturene i regnvejr, ikke tid til kreative projekter mere. Ikke så meget tid til bloggen :(

Men havde da en god første skoledag, og det var dejligt at se sine klassekammerater igen :) Fik også tegnet på nogle få putter, kendte dog ikke ret mange. Et par fra min søsters klasse m.m.
Havde også haft lidt tøjkrise i dagene op til.. Vejret havde ændret sig til regnvejr, så shorts, som jeg egentlig havde planlagt at tage på, var ikke helt optimalt. Og så lige pludselig passede alle mine t-shirts kun til mine shorts :( Endte dog med en fin ny short t-shirt med papegøje og blomstermønster fra Gina Tricot og sorte bukseleggins :P
Gad forresten ikke cykle i mega regnvejr første skoledag og ligne lort med mascara hele vejen ned af kinderne, når man mødte 1. dag og senere skulle fotograferes, så fik da lige et lille lift i skole af min søde mormor. (Min far havde taget vores bil på arbejde). Men anden dag måtte jeg op på jernhesten trods lidt regn ;)

1. skoledagstøjkrise. Ville helst have mine sorte halvlange shorts på, men det var jo for koldt. Så gik ned i byen for at købe nogle fine ensfarvede tynde strømpebukser :) Fandt disse to par i H&M til 30kr stk. Det endte dog, som tidligere nævnt med noget helt andet tøj ;) Men er sikker på jeg nok skal få brug for dem på et eller andet tidspunkt.
Så var jeg også lige et smut forbi Ftex, hvor jeg stødte på denne søde ugle madkasse. Sat ned til 10kr :O Dog uden strømper, men det gør skam ingenting. Det var bare madkassen jeg gerne ville have. Synes den er så sød, og har kigget på den længe, men ville ikke give 70kr for den med sokkerne i. Har før købt en anden incl. sokker til 70kr, og bruger ikke rigtig sokkerne, det er ikke alle, der er lige søde. Der er ingen der behøver fortælle mig, at de flere gange har været sat ned til 50kr, for det ved jeg godt! Det har bare været på de forkerte tidspunkter ;P
Sidste billede for denne gang er et lidt underligt billede af min buksedragt, som er så fin, men jeg ved virkelig ikke hvornår jeg skal få den brugt, det er alt for koldt herhjemme i Danmark :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar