onsdag den 4. august 2010

De første indlæg med diverse ting, som jeg holder af

Her kommer lige lidt blandede billeder, nogle nyere end andre :) Enjoy
Sjove og lidt anderledes minipizza som mig og en veninde bagte en eftermiddag, de smagte virkelig godt, mums ;)

Ja, jeg har et par knapper stående i mit vindue, synes det ser ret sjov ud, og sommetider kan det også være ret nyttigt. De fleste af dem er nogen, som jeg har overtaget fra min mor, som engang købte dem på et loppemarked.
Ja, jeg fik lige fremkaldt et par billeder i Bilka efter jeg kom hjem fra Paris. 220stk. = 206kr.  
Mit skønne disney album, som jeg købte i Paris. Jeg er endelig lige blevet færdig med at sætte alle billederne, boner, billetter, kort m.m. ind i albummet og så har jeg skrevet noget tilhørende tekst til hvert billede.
Rubrik's Cube'er :D Elsker at spilde min tid med diverse af disse "terninger". Jeg kan nu efter lang tids surfen på youtube samle dem alle sammen. Den runde var den første jeg fik, og det er helt klart også den, der er nemmest at samle. Den store købte jeg i Bog og idé sat ned til 10kr. Det var den der fik mig til at lære det. Nu kan jeg samle den helt uden brug af hjælp fra det detaljerede papir jeg lavede ved hjælp af en lille drengs hjælp på youtupe. (Løs rubrik's cube for begyndere del 1-7). Den sødeste med disneyfigurene købte jeg i Disneyland :) Den er så sød, og svær at samle, lykedes mig for første gang i dag, så nu får den lov at blive samlet et stykke tid :) Den lille er fra tigeren; smart til at tage med fx i skole ;)
Svævende bøger?? :O Eller bare et smart lille tricks med en bogholder, der er hængt op på væggen.
Hmm.. Da jeg købte denne oversize t-shirt inde på H&M's hjemmeside, som jeg i øvrigt elsker at shoppe på, var jeg meget vild med den. Men nu ved jeg ikke helt om jeg stadig synes den er lige så flot; den er lidt stor, selvom det kun er en xs. Ja, jeg ved godt det er en oversize, men alligevel. Det var dog endnu værre med bælte til.
Woman blade, endnu mere skønt tidsfordriv og så har man noget af læse i, når man ligger ude i solen, hvis den ellers har tænkt sig at komme frem mere i år. Købte fem af bladene til 25kr til et bagagerumsmarked, de var næsten nye.
Se engang de fine æsker. Det er nogen, som jeg selv har lavet. Den føste tog omkring 4 timer, men så kender man også taktikken, og så tager de andre ikke så lang tid :) Her er kun to af dem, men har lavet omkring 7 stykker nu i en masse forskelligt tykt eller tyndt papir :) De kan også bruges som en fin gave.
Disse to ting kan virkelig være med til at redde en kedelig skoledag. En fin lille kalender og nogle fantastiske uundværlige tusser. I år har jeg kun en lille kalender, plejer at have en stor, men lektierne kommer oftest på nettet, så der er nok plads til mine fritidsaktiviterer og vagter i denne lille fine en, og så er den jo også billigere.
Ville lige vise et par ting fra min mariehønesamling, mange af dem er også pakket væk, da jeg ikke har plads til at have dem alle stående fremme hele tiden. Mit værelse er trods alt kun 9,5km^2.
Kort fortalt, så købte jeg skoene til venstre hos H&M, men de er virkelig for små og dermed ulidelige at gå med - aldrig brugt. Men så havde Føtex disse endnu finere på tilbud i denne uge. Og de sidder faktisk overraskende godt, så nu overvejer jeg om jeg evt. kan sælge de andre. Interesseret?
Hårlak. Bruger det ikke så ofte, men det er rart at have. Den lille er sød, men næsten tom. Så havde de lige den store på tilbud til 10kr, hvorfor ikke? Skal nok få den brugt før eller siden.
Ville også lige vise jer et billede af min dør, som jeg er meget glad for. Især den fine blomster wall-stickers (fra søstrene grene - absolut en af ynglingsbutikkerne). Og alle mine uundværlige tasker på håndtaget og så får noget af det nyeste flotteste eller praktiske tøj lov at hænge på knagerækken på døren. Se også øjnene på stikkontakten ;)
Venner ! Elsker denne serie, kan ikke få nok af dem :P Har nu snart set hele serien i rækkefølge to gange. Jeg skal jo have noget for pengene :) Og det er bare hylende morsomt og godt til kedelige ferieformiddage.
En fantastisk opbevaringskasse fra Bilka. Den kan bruges som bænk, og så opbevarer jeg alt det legetøj jeg har til når jeg passer børn, hvilket jeg holder meget af. Det gør også oprydningen hurtigere og nemmere.
Min hjemmelavede gyserfilmspude med den søde ugle, som jeg selv har efterlignet stof 2000, gad ikke give 25kr for noget man kan lave selv. Pudens funktion siger næsten sig selv. Fik Idéen fra en veninde, som også hader uhyggelige film. De bliver knap så uhyggelige, når man kan kramme en sød pude og så se lidt af filmen gennem hullerne.

4 kommentarer:

  1. Ha ha, du har skrevet indlœgget 11.34 ;) Tsk, du lytter slet ikke til mine tips ;)
    Og sikke mange billeder! Det er godt du har rubiks kube med, ellers var det skam også blevet kommenteret ;)

    SvarSlet
  2. Jeg kunne godt huske hvad du sagde, men der stod 2054 nederst da jeg var færdg med indlægget og skulle til at offentliggøre det. Jeg havde slet ikke oprettet min blog 11.34 endnu. Hvordan gør jeg så? ;)
    Tak tak, der skulle jo være lidt at kigge på, så den ikke var helt tom i starten :)
    Fandt endda lige den gamle runde frem ;)

    SvarSlet
  3. Du trykker på den der hedder Valgmuligheder for indlæg, og ændrer det der (:
    Ja du er dygtig x2 ;)

    SvarSlet
  4. Hmm.. det må jeg lige prøve.. Men hvordan ændrer man klokkeslet på kommentarer så, jeg skrev altså ikke min sidste kommentar kl. halv to om natten ;)

    SvarSlet