tirsdag den 17. august 2010

Skolerelevant materiale?!

Øreringe fra Vila, værdi 40kr. Men jeg fik dem GRATIS! En morgen, da jeg mødte i skole stod der nogle vila folk og delte kataloger og en lille gave i en taske ud. Haps! De er virkelig fine, men ikke nogen jeg ville have købt selv, så det var da dejligt med en god start på dagen. Billedet er lidt dårligt, men det er sådan nogle knudeforede i sort og guld.

Endnu mere mariehøne

Min kemibog, som er bundet ind i mit nye utrolig søde mariehønebogpapir ;) Det er så fint og endda rigtig god kraftig kvalitet. (8kr for en rulle incl. 5 mariehøneklistermærker). Min sidekammerat spurgte også lige i dag hvorfor jeg ikke havde en mariehønemadkasse, nu hvor min bog og penalhus var dem mariehøner :)



SKOLERUGBRØD
Jeg havde været nede i Føtex og købe nogle virkelige lækre skolerugbrød, tænkte så at sådan nogle ville jeg da også bage. De er dejlige til madpakken i første frikvarter ;) Men det var desværre ikke helt så nemt, som jeg lige havde regnet med. Købte de ingredienser, som jeg manglede og gik så i gang. På billedet kan man så se det færdige resultat, som desværre ikke helt lignede dem i Føtex kataloget :(

Hvorfor hævede de ikke? Der var en hel pakke gær i, men det gad de åbenbart ikke, så det blev kun til nogle små godbidder :P De smager heldigvis godt alligevel, de er måske lidt tørre. Gjorde så endnu et forsøg, og denne gang formede jeg dem i den størrelse jeg ville have det færdige resultat :) De blev rigtig fine, dog lidt pindsvineagtig; dejen var så fedtet at jeg ikke kunne forme dem ordenligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar