fredag den 27. august 2010

MUST HAVE

Kender du det med, at man simpelthen ikke kan leve uden netop et bestemt par sko ;)
Min veninde Stine introducerede mig for disse absolut uundværlige sko for et stykke tid siden.
Nu behøver jeg kun ét par sko i stedet for 10 eller 20. Hvis jeg vil have røde sko på, så tager jeg bare dissse sko på og et par røde eller en hvilken som helst anden farve strømper på, wupti, så har man sko, der passer til ALT :D Og så er det endda converse, hvilket gør det endnu bedre ;)
Men men men... selvfølgelig er der lige en lille negativ detalje: De er virkelig svære at få fat i, jo mindre man vil give virkelig mange penge for dem, og det vil jeg dog ikke.. Selvom de er lige så meget værd som 10 par sko, behøver de ikke koste lige så meget som 10 par sko ;)
Men her kommer da lige et par billeder af vidunderskoen ;)

5 kommentarer:

  1. Hvis Iben kalder mig efterligner, fordi hun og jeg så skoen på samme tid, hvad skal vi så kalde dig!? ;) Eller vi kan også bare sige, at du har god smag ;)

    SvarSlet
  2. Tsk.. :P Hehe, jeg har jo måske nogen læsere, som du ikke har, og så skal de da også have lov at se skoene, hehe :P
    Men ja, synes godt om det med god smag ;)

    SvarSlet
  3. Niks, det er kun for en lukket kreds! ;)
    Nå nå nå ;)

    SvarSlet
  4. Hvor kan man købe dem henne ? :)

    SvarSlet
  5. Kan faktisk ikke lige helt huske hvor Stine har købt dem, jeg har ikke selv fået købt nogen endnu :( prøv ebay.com , de har næsten alt :D

    SvarSlet