søndag den 5. september 2010

Blandet godt

Nyt blogindlæg eller kemiaflevering??
-Tror jeg starter med et blogindlæg ;)

Først et billede af min flotte nye trænertrøje, gæt hvem der mon har sponsoreret den?! ;) Klubbens logo er virkelig småt i forhold til sponsoren Nettos logo ;) Men den er meget dejlig at have på, og så var den jo gratis ;)

Så skulle jeg lige sende et brev til min søster, som er på efterskole :) Fik skrevet et fint lille brev (det fyldte en hel side, i starten var der masser af plads, men så fik jeg det alligevel fyldt ud og så glemte jeg endda lige at skrive et par ting) og kommet gaven i, som var tre hovedelastikker eller hvad sådan nogle ting nu hedder :P Elastikkerne blev foldet halv over og tapet fast på et papir, så jeg kunne være sikker på at de ikke lå lodret, hvilket medførte at brevet fik en tykkelse på over det maksimale, 0,5cm. Fik lidt travlt til sidst, da klokken var kvart over fem, og jeg ville gerne have det med posten i dag :) Og så havde vi ikke noget ordentligt frimærke, så samlede alle de små sammen, som kunne komme op på fem kroner, og købte så det sidste frimærke for 50 øre på tanken på vej til postkassen. de fyldte en del, men det er da os kedeligt med et brev med et lille frimærke. Det skal hun nok blive glad for. Gad vide hvordan posten vil stemple brevet, så det dækker alle frimærker ;) ellers kan de jo genbruges ;)
Lidt slørret billede, men fik en m&m's som var knækket over præcis på midten :P
Den fik også lige en lille plads på bloggen, selvom det ikke er så specielt sjovt ;)

2 kommentarer:

  1. Ah Natasia, det er godt at se, at du er lige så fornuftig som mig ;)
    Og brevet blev godt nok fint, ha ha :D Det ligner lidt mine løsninger til bogstavrebus ;) Og få lige din søster til at tjekke hvordan det er stemplet, før hun smider det ud :p ;)

    SvarSlet
  2. Haha, ja da ;)
    haha, ja, synes selv det blev ret flot :P Er der nogen regler for hvor mange man må sætte på eller hvordan de skal sidde? ;) Haha, ja, det skal jeg nok, hun har ikke skrevet endnu :)

    SvarSlet