lørdag den 17. marts 2012

Tania 21år

I sidste uge havde min søde klassekammerat fødselsdag. Mandag og tirsdag skulle vi til noget tværproffecionelt med de lærerstuderende i Haderslev, og så var vi så heldige, at vi kunne få lov at sove ved hende. Mandag ville vi ud at fejre hende, så vi tog på "Papas café" i Haderslev, hvor vi fik rigtig lækker mad ;) - selvfølgelig hyldeblomstdrik :D Efter caféturen tog vi tilbage til Tania, hvor vi så uhyggelig film og spiste masser af bland selv slik, som vi havde købt til halv pris på en tank, der havde ophørsudsalg.
Om morgenen da vi vågnede var det hendes fødselsdag, og derfor havde jeg medbragt disse mini cupcakes til hende ;) og 5 grønne med farverigt krymmel, som desværre undlap kameraet.
Men hun blev både glad og overrasket, så det var jo dejligt ;)

Om lørdagen var der så stor fest, og der var vi gået et par stykker sammen om gaven, og det var mig, der havde fået æren af at købe den, hehe. Elsker at shoppe gaver, og denne var en af de gode fordi hun ønskede sig masser af nips :D Jeg elsker selv nips, men har nærmest ikke plads til mere, så nu kunne jeg få lov at købe en masse til en anden. Så hyggeligt, og synes selv resultatet blev ret godt.

Gaven indeholdt både et par små planter, lanterner, lys, mini kurv, badeand, lang sort halskæde med stjerne, billede, knæklys, slik og en masse andet. Jeg havde stillet alle tingene på en gammel LP og så pakket det hele ind i celofan, ude på arbejdet ;)

Og i baggrunden kan man se mig og kæresten ;)
Jeg havde til denne anledning fået min søster til at glatte mit hår og lægge en fin make-up.

Og så havde jeg valgt at tage ovenstående kjole på. Det er endnu en af de 4 kjoler, som jeg købte da jeg var i København med min søster. Det er samme mønster med sikkerhedsnåle som den T-shirt jeg har, hvor farverne bare er modsat :P Den sidder meget stramt og så har den en fin længde, så det er bestemt ikke sidste gang jeg har haft den på ;) Den fik både ris og ros denne aften, hehe..


Havde også lavet en lille perleskål til Tania, synes de er så fine.
Lavede tre næsten samtidig, og det var så der det skete, at jeg nærmest blev forgiftet.
Åbnede ovnen, mens den var på varmluft, for at se om alle perlerne var smeltet, og der kom så lige en ordentlig duns af smeltet plastic ud i hovedet på mig, puha..

Og så en fin bordskåner. Elsker selv dem her, så sådan en kom der også lige med i gaven.
Valgte en lidt neutral farve og så en fin blomst. Jeg har selv puslespilsbrikkerne i sort og lilla, men de er desværre udgået.

Og så skulle hun da også have en sød sølv ugle ;) Kom vidst også til at købe en til mig selv.
Jeg stod lige og manglede en lille ugle på badeværelset :D

Og en af de bedste ting i gaven var nok disse to billeder. Købt ved bog&idé til en rimelig pris.
Jeg stod virkelig længe dernede, det var så svært at beslutte hvilke hun skulle have.
Det skulle være nogle gode tekster, der passede lidt til hende, og samtidig ville jeg gerne have af de to baggrundfarver + figurer passede sammen.
Hun er bestemt ikke tyk, men snakker ofte om, at hun gerne ville tabe sig, så tænkte at dem her kunne være lidt sjove at give hende ;) (tryk evt på billedet for at se større udgave).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar