torsdag den 29. marts 2012

Småkøb

Er blevet ret vild med den genbrug, der ligger ved forbrændingspladsen på nørrekobbel. Den ligger tæt på, og de har en hel masse fine ting. Sidst jeg var der kom jeg hjem med ovenstående for kun 30kr.
Jeg manglede et tærtefad, og var så heldig at de havde et fint et fra køkkenchef. Deudover købte jeg 5 fine shotsglas, tre søde påskekyllinger lavet af PERLER, og så lidt forskelligt service til, når jeg passer børn hjemme ved mig. Når Camille er ved mig elsker hun at lave puslespil og jeg har (havde) desvrre kun tre, så var lidt på udkig efter nogle nye. Fandt fire stk i en lille kasse med fine motiver. Det sidstse jeg købte var en lille dut, som jeg har en af i forvejen, men som jeg desværre er kommet til at putte noget i og komme i fryseren og nu mangler jeg den. Jeg skal nemlig bruge den til min elkedel, når jeg skal koge vand. Den kan ikke selv holde knappen oppe, så den falder hele tiden ned og så kommer vandet jo aldrig til at koge. Jeg har før brugt dåser med tun, men kommer til at spise dem, og så opstår problemet igen. Men nu skulle det være løst. Denne lille dut har nemlig den helt rigtige højde, hvis man tager låget af og ligger de op på kanten.

Måske jeg også skulle købe en elkedel, men den er rigtig fin og som ny.

Dette var de småting, som jeg købte da jeg var i København med min søster. Der var nogle billige stoftusser, fra tigeren (20kr i forhold til 24kr fra én i farvehandler Jacobsen). Sugerør, muffinforme, en ske, øreringe, små dutter, hårelastik/halskæde og fint papir, som man fx kan lave kort af ;)


Endnu en ting, der stod på min ønskeseddel og som jeg manglede var kagegafler.
Havde kigget på nogle sølvfarede i madam hesbech og havde stort set besluttet mig for at købe dem, men det var kun indtil jeg så dem her. De var så fine farvede. Elsker farver i mit køkken (og alle andre steder). Stk prisen var dog højere, men de var så fine.

Tasken her købte jeg sidst sportsmaster havde udsalg (-40%).
Havde en mindre sort hummel, men den er ikke altid stor nok, så ville egentlig bytte den lille til en større, men den lille var nu os rigtig fin, så kunne ikke nænne at bytte den. Den lille er sort, og ville egentlig også gerne have haft den store i sort, men den var vidst udsolgt. Er nu os blevet rigtig glad for den her, og alt behøver jo ikke være sort. Tasken her er også rigtig god til når man fx skal til København i et par dage :D


Og til sidst mine fine påskeliljer til mig fra mig (4kr).
På fredag har jeg måskeferie og glæder mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar