søndag den 11. marts 2012

Hyggedag

Kolde forårsdage bliver bare lidt hyggeligere med en varm kop kakao med vaniljeis, mmm :D
og evt en skål straccitella is bagefter og noget marabou chokolade, haha, chokoladegris, hvem mig??

Min veninde i København, havde sådan nogle fine xxx :P
Ved ikke hvad de hedder. De bruges til at beskytte bordet mod varme krus.
Dem her var bare som mine silikone LP'er, så sødt. Vil ha'!!
Hun havde købt dem, da hun var i Paris - typisk..
Kan ikke finde dem på ebay, grr...

Et fint vinter-outfitbillede af mig i mine forældres stue :)
Har købt de fine leggins med rensdyr print på ebay, til meget få kr.
De er rigtig fine, men... De er vidst lavet til små kinesere, for de stopper midt på skinnebenet, så man bliver nødt til at bruge dem med lange strømper eller støvler, hehe..

Og lige et sidste billede helt tæt på, hehe ;)
Synes selv det er ret fint :)

Fortsat god aften til jer ;)

1 kommentar:

  1. mmh du gør mig lækkersulten..

    - Monica / mowles.wordpress.com

    SvarSlet