mandag den 12. marts 2012

Semesterfest med fastelavnstema

Så var det jo at seminariets semesterfest blev lavet om til en fastelavnsfest og så måtte jeg jo finde på et kostume. Havde selvfølgelig mariehønekostumet, men har haft det på 4-5gange nu, så havde lyst til noget andet denne gang ;)

Havde oprindelig tænkt, at jeg ville have min nye blå kjole på, som jeg købte i vinterferien, da jeg var i København med min søster. Så prøvede at finde på et kostume, hvor jeg stadig kunne have den blå kjole på. Min første idé var noget ala "Miss Sønderborg", hvilket bare krævede et skråbånd og evt. et diadem. Det ville både være udklædning og festligt. Men os lidt for simpelt. Så jeg ledte videre. Søgte efter figurer/kendte med en blå kjole og så var det, at jeg fadt Alice i Eventyrland. Det krævede bare en sort søjfe i håret, et lille hvidt forklæde, hvide strømpebukser og sorte sko. Men var lidt bange for, at folk ikke kunne se hvad jeg var, eller at jeg kom til at ligne en rengøringskone, så droppede idéen. 


Søgte under kostumer og fandt så dette virkelig søde uglekostume. Elsker jo ugler - surprice ;)
Uglen til venstre er Camilles, men jeg har planer om at lave min egen i farver, der matcher min sofa.
Tror grunden til at jeg droppede uglekostumet var, at det var lidt besværligt i forhold til hvor kort tid jeg havde, så det må blive næste år, hah :D 

Men valget faldt på Lady Gaga :D - hvis du var i tvivl efter at have kigget på billedet.
Min søster havde også været til fastelavnsfest, hvor hun havde haft kostumet på, så hun havde det hele. Jeg fiksede dog lige cubes'ne på skulderen lidt. Og lavede en ny stav og udskiftede benvarmerne.
Synes selv det blev meget gennemført og vellykket. Lige bortset fra sløjfen på mit hovede. Det gik helt galt. Tror mit hår var for kort. Hvorfor blev jeg dog også klippet???
Håret er noget meget billigt noget min søster købte i Tyskland :P
Skoene er nogle jeg købte på Nelly.com for meget længe siden. De så ikke helt så høje ud på billedet, og så kostede de kun 39kr, så de røg lige med i kurven. Det var jeg så meget glad for denne aften. De var overraskende nemme at gå -og danse i hele aftenen. Havde kun lidt ondt i fødderne til sidst. Og så var det en hel aften, hvor jeg var dejlig høj. Tror jeg vil bruge dem i byen en anden gang igen, hehe.

Og så lige et fint gruppebillede af de bedste fra mit hold ;)
Maja, her dog uden vingr, men meget meget fin strut kjole.
Tania som cool FBI og min kæreste som Charmander - kostumet er hjemmelavet - af mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar