torsdag den 12. januar 2012

Nyt i lejligheden

Det var tid til lidt nyt i lejligheden. Har længe haft et projekt om, at der skulle lidt mere op på væggene i lejligheden. Ryddede lidt op i mine rodeskuffer og fandt en masse fine ting :)
Så var det bare lige med at finde et tidspunt hvor min far kunne komme med boremaskinen :)
Fik 4 nye bøger til jul, og der var faktisk ikke helt plads på reolen, så det krævede en lille omrokering.

I køkkenet fik jeg sat disse to meget fine billedrammer op. Har fået rammerne af min bedste veninde til fødselsdag, men havde ikke lige kunne finde nogle fine billeder at sætte i, men op skulle de, så fandt nogle meget fine børnetegninger. Udstoppede dyr i rammer er bare så klamme at se på, men søde tegninger af dyr er nuttede.

Og længere inde i køkkennet fik jeg sat mine to "magnetstænger" op. Har savnet dem ;)
De er bare så fine som en slags opslagstavler til en masse fine billeder, kort m.m. Det giver også nogle fine farver i det ellers lidt kedelige køkken. Har også hængt et par billeder af min søde veninde, som rejser til Atlanta i aften :'(

Og i soveværelset hængte "jeg" denne hjerte-kortholder op. Købte den for et stykke tid siden til 70kr i Madam Hestbech. Synes bare den var så fin. Det var lidt svært at få tingene til at sidde som jeg ville, men fint blev det da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar