fredag den 27. januar 2012

Flere sten i brødblandinger, tak!

Forleden dag, da jeg var ved at bage morgenboller (en af Amo's færdigblandinger) opdagede jeg en sten i dejen, heldigvis inden bollerne blev formet og kom i ovnen - så ingen knækkede tænder.
Jeg skrev til Amo og klagede, og de var så søde og forstående, så de sendre straks en masse prøver på deres nye varer. Mange tak
Gik på posthuset efter arbejde, troede det var en af de mange bøger jeg havde bestilt, der var kommet, men det var så denne enormt store og tunge pakke.. Der kunne jeg godt lige have brugt en cykel eller en bil :P Men fik den dog slæbt hjem og op på anden sal, og åbnede den så ;

Kunne pludselig forstå hvorfor den var så tung. Jeg havde fået 2 kg økologisk hvedemel, 1kg havregryn, 1 kg brødblanding til eftermiddagsboller, en Toscatærte, crüsli med æble og mandel (lækkert :D) og en pose fuldkornspasta :D Var rigtig glade. Dejligt tilskud til madbudgettet, og kan lide/bruge det hele :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar